Sjuk, igen!

Hej hej! Har haft en urusel dag. Mådde bra igår men imorse vaknade jag med halsont. Det blev sedan sämre och sämre under dagen, sista lektionen i skolan satt jag och fick hålla tillbaka kväljningar. Halsen var så uppsvälld att det kändes som jag skulle spy. Hemskt. Och det värsta var att jag var tvungen att jobba idag också. Men som tur var fick jag i alla fall gå en timme tidigare. När jag kom hem gjorde mamma tomatsoppa och vitlöksbröd till mig. Mumsigt. Och skönt för halsen. Köpte med mig lite nödproviant från jobbet också, storpack piggelin, halstabletter och skorpor. Har redan ätit tre stycken piggelin idag, en på bussen till jobbet, en på jobbet innan jag började och en på rasten ^^. Men det får man göra när man är sjuk. Speciellt när man har så ont i halsen att man knappt kan prata, och då menar jag verkligen knappt. Gissa hur kul det är att sitta i kassan då. Och ännu värre är det när man ska ropa i högtalaren på en andra kassa. Det lät så ynkligt. Orkar verkligen inte vara sjuk! Hann ju inte ens bli helt frisk... Helt sjukt ju. Haha det där blev lite roligt (om ni fattar?), dålig humor jag har ^^ Aja det blir till att vila resten av veckan då. Trist att jag missar att göra klart brölloppstårtan. Men tur att jag inte ska jobba nåt mer i alla fall. Men nu ska jag gå och sätta mig vid tvn där Samuel sitter, han är här för att hålla mig sällskap så nu kanske jag sällskapa lite med honom. Vi hörs imorgon! Nu blir det Idol! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0