Changeling

Hej hej! Känner mig lite bättre idag. Skönt, men näsan rinner som bara den. Såg precis klart på en jättebra men väldigt hemsk film, Changeling. Året är 1928, Los Angeles, den ensamstående mamman Christine Collins (Angelina Jolie) kommer hem från sitt jobb en dag och upptäcker att hennes nioåriga son är spårlöst försvunnen. Fem månader senare hittas han och de återförenas, men det visar sig vara fel pojke... Se trailern här. Filmen är baserad på en sann händelse, kallad Wineville Chicken Coop Murders. Filmen måste bara ses. Som jag grät. Usch usch. Jolie är fenomenal i rollen som Christine Collins, den bästa roll hon gjort tycker jag. Nu ska jag ta och äta lite lunch, med andra ord några skorpor och lite O'boy. Vet inte vad jag ska hitta på idag, ta det lugnt givetvis. Men kanske orkar gå och hyra nån film och köpa godis. Vi får se. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0