Extra pass

Hej hej! Åt precis middag, köttfärslimpa, potatis, gräddsås och hemmagjorda rårörda lingon. Mums! Så nu är jag trött och proppmätt. Slutade tidigt i skolan idag och de behövde hjälp på jobbet så jag åkte dit vid ett tiden. Det var tänkt att jag bara skulle vara där typ en timme. Så det var lugnt tyckte jag. Men tjugo över fem kom jag därifrån.. Så det blev fyra timmar istället. Fyra timmars varuplockning. Hej och hå. Det känns i kroppen. Men det känns bra att ha gjort nåt vettigt, blir ju några hundra rikare också ^^.

Hittade den här underbara saken på jobbet idag. Ahlgrens rosa rattar, underbar färg och ännu bättre 10% av överskottet från försäljningen går till Rosa bandet. Bra va? Godis för en god sak. Längtar tills Lindex släpper sin Pink Collection den 1:a oktober! Där går 10% av försäljningspriset till Rosa bandet. Så passa då på att shoppa med gott samvete :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0