Remember me?

Hej hej! Vaknade precis. Mådde inge bra när jag kom hem från skolan så jag gick och la mig. Tänkte först bara ta en liten tupplur på en halvtimme max. Men det blev en och en halvtimme istället. Kanske inte så bra eftersom jag tänkt att komma i säng tidigt ikväll (har sovit alldeles för lite senaste tiden). Men men jag orkade verkligen inte. Om en timme ska jag ta bussen till jobbet. Blä för det.

Igår svängde jag förbi Tyresö bokhandel och köpte boken jag beställt, Remember me? av Sophie Kinsella. Det var den jag började läsa när den var med i Sofies mode i somras, då på svenska såklart, Mitt nya jag. Men när jag skulle köpa den så upptäckte jag att den inte kommit på pocket än, så då tänkte jag att det kunde vara kul att läsa den på engelska istället. Det är så opraktiskt med stora, tunga böcker tycker jag. Boken rekommenderas förresten! Sophie Kinsella är en av mina favorit författare, hon är nog förresten min favorit. En shopaholics bekännelser, behöver jag skriva nåt mer? ^^ Men nu ska jag kasta i mig nån macka innan jag sticker till jobbet... Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0