Stressigt värre

Hej hej! Är så stressad just nu, kan inte riktigt förstå att jag åker om fyra dagar. Det är så mycket som ska göras innan dess. Imorgon har jag praktik kl.7-15, kl.16 har jag klipptid sen ska jag träffa Samuel och så måste jag packa klart och lite sånt. För på lördag och söndag jobbar jag. Så allt måste i princip vara fixat imorgon. Idag skrev jag ut biljetterna i alla fall. Just ja, måste gå till vårdcentralen och skaffa salmonellaprov också...När man jobbar med livsmedel måste man nämligen göra ett sånt prov efter att man varit utanför norden. 

Dagen i korta drag då. Fick göra massa princesstårtor, slå upp lite bröd och packa toscabitar. Och jag trivs inte alls. Tack och lov för lovet. Men när jag kommer tillbaka är det nio dagar praktik kvar...
Men nu har jag faktiskt inte tid, ska ta och duscha nu med nyinköpt shampo och balsam, Just Glow Volume. Får se om de håller vad de lovar på förpackningen. Mitt hår skulle verkligen behöva lite volym så det vore trevligt. Tycker dock inte sånt brukar fungera, men vi får väl se. Det doftar i alla fall ljuvligt, plus får den också för fin förpacking Efter duschen måste jag ta tag i packningen och sen blir det läsning! Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0