Skumma tisdagar

Hej hej! Fick sluta en timme tidigare på jobbet idag, så himla skönt! Tiden gick jätte fort, satt i kassan en timme, gjorde frukten och sen var klockan sju. Det bästa med att sluta sju är att man bara kan gå på en gång. När man är med och stänger kommer man inte därifrån förrän typ tjugo över åtta. Så det gör verkligen skillnad. Visserligen gick jag miste om en hundralapp, men det var det helt klart värt idag. Är jätte trött... Även fast jag sov typ en och en halv timme innan jag stack till jobbet. Jag har faktiskt börjat göra det på tisdagar för jag har alltid, alltid migrän på tisdagar. Kanske är det undermedvetet eftersom jag vet att jag måste gå och jobba? Märkligt är det i alla fall. Nu ska jag ta och skära fruktsallad och bänka mig framför tvn. För nu är hemmafruarna tillbaka (kanal5 kl.21.00 som vanligt)! Underbart säger jag bara ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0