Shopping i Nice

Hej hej! Dagen har spenderats i underbara Nice. Det är verkligen en mysig stad det. Där kan man gå många, många timmar och strosa runt. Det finns allt från H&M till Chanel och massor med mysiga cafeér och restauranger. Det blev dock inte så mycket shopping för min del men hittade en väska som jag är helt förälskad i! Så himla underbar, såg den så fort jag gick in i butiken och köpte den direkt. Det händer inte ofta! 
Har inte tid att skriva så mycket mer men dagen har varit väldigt lyckad. Nu ska jag och Carro spela kort och äta glass ^^ Hejsvejs!

Här kommer lite bilder

















Visst är de fin! Lägg märke till dom supersöta detaljerna som hjärtat på dragkedjan, love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0