Lokalsinne?

Hej hej! Idag var praktiken mycket roligare, fick göra massor med princesstårtor och nyckelpigstårtor (jättesöta!). Tiden gick väldigt fort fram till lunch klockan ett, sen slutade jag vid tre. Då bestämde jag mig för att gå till Ö&B som ligger i närheten. Lättare sagt än gjort...Jag virrade runt i en timme! Ni som vet var ICA Maxi Haninge och Ö&B ligger förstår hur sjukt det är...Egentligen ligger det bara några hållplatser bort så jag gick typ runt alltihopa. Haha älskar verkligen mitt lokalsinne...^^

De hade i alla fall det jag var ute efter, nämligen detta pack med rakhyvel och rakgel för bara 39:-, galet billigt ju! Köpte även denna ljuvligt doftande duschkräm där 1:- går till bröstcancerfonden.



Men nu ska jag gå och handla med mammsen. Sen blir det Disneyfilm med lillasyster, myspys. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0