Ingen dans på rosor

Hej hej. Mår verkligen uruselt idag =/ Vaknade med migrän och magont. Så jag ringde skolan, petade i mig en halv macka och somnade om. Har tittat lite på tv men orkade inte ens koncentrera mig på det så jag tänkte lägga mig en stund igen. Förstår inte varför jag mår så här dåligt. Det känns som att min kropp och själ är helt slutkörd. Känner mig jätte sliten, har gjort det ett tag och nu syns det tydligen också. En kille på jobbet frågade nämligen om allt var bra, om jag åt ordentligt och så för jag såg så trött ut. Jättegulligt av honom att fråga men det kändes samtidigt lite hemskt, om ni förstår vad jag menar? Jag sa att jag bara sovit dåligt på senaste tiden, för det har jag. Sover oroligt och sover nog för lite. Men det kan inte vara allt? Har visserligen precis slutat med en magmedicin som jag ätit i tre år, har dock slutat med den emellanåt och jag trappade ner försiktigt innan jag slutade helt så magen borde inte reagera så här tycker jag. Eller? Min kropp är så knäpp och överkänslig, någon som vill byta? Vad jag deppar ner er som läser känner jag nu, är ledsen för det men jag behövde skriva av mig. Till något lite roligare då, igår bokade jag tid hos min hudterapeut för färgning av ögonfransarna och lite massage. Behöver skämma bort mig lite grann. Så dit ska jag om två veckor. Och fyra dagar efter det sitter jag på planet på väg till Frankrike! Underbart! Det ska bli så skönt att smita från verkligheten några dagar. Att bara sitta vid poolen med en bra bok, det enda ljudet är vattnet som porlar. Det är avslappning på hög nivå det! Men nu ska jag vila lite, hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0