Vackert

Hej hej! Idag var vi som sagt till orkidehuset och på vinprovning. Gud så vackra orkider de hade! Tänk om man ändå kunde ta med en sån hem. Om någon undrar så smakade jag inget vin, blir yr och illamående av bara lukten. Usch! Men det var kul att lyssna på hon som berättade om vinerna, där kan man snacka om någon som älskar sitt jobb! Sånt är riktigt kul. Efter det åkte vi och köpte tågbiljetter till imorgon och sen blev det lunch. Tog en pizza margarita men den var ingen höjdare, smakade inte alls som hemma. Den var så degig och tjock så jag orkade bara äta halva. Det var i alla fall mysigt att sitta ute i solen och äta. Efter lunchen handlade vi mat och sen har vi typ bara slappat här hemma. Gick ner till poolen förut för att jag tänkte vara duktig och röra på mig lite. Men efter fyra längder klarade min kropp inte mer, så sjukt kallt var det! Det är ju jätteskönt i luften men så här års i Frankrike blir det väldigt kallt om nätterna och poolen är inte uppvärmd så...Men det var uppfriskande! Nu känner jag mig så himlans seg. När man slappnar av känner man verkligen hur trött man är. Det glömde jag skriva men igår på stranden så somnade jag t o m med baguetten kvar i handen, det skulle man haft bild på ^^. Blir en tidig kväll, det är uppstigning tidigt imorgon. Tåget går 08.46 och det är en liten bit att åka dit. Ska bli så kul! Shopping shopping, shopping! Men nu ska jag vara lite social...^^ Hejsvejs!

Här kommer lite bilder från idag







Vill ha! Är inte det här typ det vackraste ni sett?!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0