En kort tur till stranden

Hej hej! Idag blev det stranden igen! Men var bara där kanske två timmar innan vi åkte igen. Det var jättefint väder, sol och säkert 25 grader men efter en stund började det blåsa lite kallt. Så då åkte v och shoppade istället, eller ja, Carro shoppade loss. Väska, skor och plånbok. Jag hittade inget *snyft* men på fredag ska vi in till Nice där hittar jag säkert något ^^. Längtar så!
Imorgon blir det en tripp till ett väldigt fint slott och till ett orkidehus. Sen blir det nog lite häng vi poolen. Måste försöka läsa lite i Jane Eyre...Alltså själva historien är bra, och den var väldigt bra på tv. Men i bokform på engelska var den minst sagt jobbig. Har vid varje tillfälle valt att bläddra i Cosmopolitan istället men nu får jag skärpa mig ^^. Men nu ska jag strax hjälpa till med maten så hejsvejs!





Haha stackars farmor satt och frös hon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0