Man måste ju ta hand om sig

Hej hej! Ska lägga mig strax, är jätte, jätte trött. Hade en riktigt usel dag på praktiken...Skar mig typ det första jag gjorde, i tummen. Ganska djupt blev det faktiskt och ont gjorde det. Så nu när jag duschade fick jag lov att ha plasthandske på mig. Lagom kul. 
Varför behandlas praktikanter så illa? Det är inte bara att man får göra skit göra, man blir oftast ganska dåligt bemött också. Riktigt trist tycker jag. Så borde det verkligen inte vara.

I alla fall, efter praktiken åkte jag till min hudterapeut. Där blev det lite rengöring, peeling, färgning av ögonfransarna och massage. Så skööönt! Köpte ny ansiktskräm också, från Dermalogica för 620:-. Det blev ett dyrt besök men det är det helt klart värt. Man måste ju ta hand om sig, eller hur? ^^ När det gäller ansiktskräm så tycker jag att man ska satsa på en bra. Dermalogica rekommenderar jag verkligen. Men nu måste jag sova, ska ju upp klockan fem...Stor suuck för det. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0