Manikyr&pedikyr

Hej hej! Jag och syster har precis haft lite hemmaspa, lite manikyr och pedikyr. Mysig söndagssyssla. Har egentligen inte speciellt mycket att skriva. Jobbade extra igår 11-18 sen träffade jag Samuel och vi satte på Harry Potter som jag somnade till efter typ en halvtimme ^^ Och nu är helgen nästan slut, igen. Helgerna bara försvinner! Men snart ligger jag och solar i Provence! Imorgon ska jag börja packa och så måste jag åka in och växla pengar någon dag. Man kan ju visserligen göra det på Arlanda men jag tycker det är skönt att ha allt klart. Det värsta med att åka till Frankrike så här sent på året är att vädret kan variera rejält. Likaväl som det kan vara 30+ en dag så kan man behöva ha jacka en annan dag. Så det blir mycket packning. Men peppar, peppar ta i trä så har vi haft väldigt tur med vädret varje år. Och även om det inte blir kanon väder varje dag så är det skönt att komma bort, det är ju i alla fall betydligt varmare än här. Men nu ska jag ta och klä på mig så att jag kan följa med och handla. Behöver lite frisk luft för att vakna till liv. Sen måste jag plugga till engelska provet imorgon. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0