Första dagen på praktiken..

Hej hej! Praktiken var inte så himla rolig. Tycker alltid att det känns som att man är i vägen. Och så vet man inte hur de vill ha det och var saker finns. Tycker inte alls om det. Personligen lär jag mig mycket mer i skolan. Så efter en dålig första dag blev det lite shopping. Praktiserar på en ICA Maxi, och jag älskar att gå runt på stormarknader. Gick runt en bra stund innan jag kom ut med en film, ett nagellack och mörk choklad med salmiak crisp (mumsigt!). Sen blev jag upphämtad av mamma och dom. Alla var så hungriga så vi åkte direkt till pizzerian och åt middag. På vägen hem gick jag och lillasyster förbi Ida på bokhandeln. Där hittade jag precis vad jag letat efter, en cd med det bästa av Buddy Holly! Det är musik man blir glad av. Ibland önskar jag att jag hade levt på 50-talet alltså. Underbart mode, underbar musik. Någon som vill gå på The Buddy Holly musical med mig? Vill se den igen! ^^ Aja, ska nog ta och hoppa in i duschen strax. Så jag slipper göra det inatt...Bussen går klockan sex imorgonbitti. Så ska lägga mig direkt efter Greys ikväll annars kommer jag inte orka gå upp.

Förresten så firar jag och Samuel 1 år och 11 månader idag<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0