Julkonsert

Hej hej! Idag åkte vi som sagt till Södertörns tingsrätt med klassen. Det var faktiskt riktigt intressant att se en rättegång. Det tycker jag defintivt att man ska göra om man läser samhälle. Vilken respekt man fick för domarna så fort man gick in i rummet, måste erkänna att jag nästan blev lite rädd... Haha nej men man satt verkligen som på nålar ^^. När vi var klara där åkte jag och Samuel till Globen, käkade lite och så köpte jag biljetter till Peter Jöbacks julkonsert i Globen den 18/12! Ååh vad jag längtar må ni tro! Jag älskar Jöback! Måns Zelmerlöw i all ära men Peter Jöback har nog världens vackraste sångröst. Får rysningar när han sjunger, på ett bra sätt alltså. Dessutom tycker jag att det är så himla mysigt med julsånger. Tänk att det bara är ca två månader kvar till jul! Men nu måste jag verkligen sova. Imorgon börjar praktiken, är måttligt road över det...Men men det kanske blir kul. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0