Byebye Sweden!

Hej hej! Känner mig helt hysterisk! Hur ska jag kunna sova? Har resfeber så det skriker om det. Blev precis klar med packningen, inte likt mig. Och nu ska jag hoppa in en snabbis i duschen sen ska jag försöka komma till ro och sova några timmar. Klockan ringer om typ fem timmar...Men det är det ju såklart värt. Det är mycket bättre att åka tidigt på morgonen får då försvinner ju inte hela dagen. Vi kommer fram 14.15 till Nice. Vi mellanlandar i Paris annars hade vi varit framme långt innan dess. Men näe nu måste jag göra mig klar, Samuel ligger här och väntar på mig också.  "Är du inte klar snart?" ^^. Ska försöka skriva lite där nere, eller ja, kommer antagligen göra det ^^. Har kamerasladden med mig så det kanske blir ett par bilder också. Hejsvejs Sverige! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0