Svininfluensa?

Hej hej. Har gått och blivit riktigt dålig. Började få ont i halsen igår eftermiddag, sen när jag gick och la mig hade jag jätte ont och kände mig febrig. Så imorse ringde Carro och sa att hon trodde att hon hade svininfluensan...Vet dock inte om jag har det för jag har inte hög feber, men alla andra influensasymptom har jag. Hade feber tidigare idag och så har jag spytt. Innan jag spydde hade jag i princip inte ätit något, bara druckit en del vatten. Och så tog jag två värktabletter på fastande mage, kan det ha varit därför tro? Det var så hemskt. Var så hungrig så mamma hade lagat mat åt mig och ställde precis fram tallriken på bordet, då kom det...Och det var bara vatten, jag ska inte gå in på detaljer haha men ni kan ju tänka er. Det fanns ju nästan inget som kunde komma upp så till slut kom det lite magsaft också tror jag. Bränner fortfarande i halsen. Mådde dock bra efter och kunde äta den kalla maten, lite komiskt var det faktiskt för kall mat hade jag i normala fall aldrig ätit. Och vilken himla tur att jag sjukanmält mig till jobbet redan imorse. Det hade ju inte varit så poppis att ringa en timme innan man börjar. Men ska försöka äta något nu, hoppas jag inte spyr igen bara! Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0