Shopping!

Hej hej! Första advent idag ju, snart är det jul! Blev lite adventsfika förut, mysigt. Tog en promenad i solskenet också, gick förbi centrum då och gissa vad jag hittade? Jackan som jag letade efter på stan igår, som var slut i hela Stockholm! Den fanns liksom på Inter sport i Tyresö C. Blev så glad! Så nu har jag laddat inför vintern, väntar bara på snön. För det jag köpte igår var ett par Uggs. Helt underbara! Dock väldigt dyra med det är värt det. 2 599:- fick jag ge för dom på en jättemysig affär som heter Mathilde (ligger bredvid NK). Och jackan gick på 1 995:-, men det är ett väldigt bra pris för en sådan bra jacka. Är så himla nöjd! Snälla snö? Men nu ska jag plugga lite hejsvejs!

Haha förresten så ni inte tror jag är helt galen, lämnade tillbaka Peak jackan och köpte denna istället. Peak jackan skulle ha blivit för varm och man kände sig som michelin gubben i den ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0