Provresultat

Hej hej! Gjorde ett försök att blogga igårkväll men det ville inte fungera...I alla fall, dagen har varit riktigt bra! Fick veta att jag fått VG på både religionsprovet och samhällsprovet. Lycka! Känns fortfarande ovant att inte vara bättre än så men jag mår mycket bättre och har mer fritid nu. Det är det faktiskt värt. I grundskolan var man ju tvungen att ha bättre betyg eftersom man skulle söka till gymnasiet. Nu spelar det ju helt ärligt inte så stor roll vilka betyg man går ut med, så jag kör på VG. Det duger gott och väl.

Här är jackan jag köpte i lördags, en Peak performance för 3 799:-, men jag hade en 20% kupong ^^ Har dock inte helt bestämt mig. Har lite svårt för sådana här tjocka jackor, man ser ju lätt lite lustig ut. Ska kolla runt lite mer innan jag tar ett beslut.


Köpte även denna underbara mjukiströja från H&M, 199:-. Älskar verkligen färgen rosa (A) men jag brukar aldrig passa i det, men denna nyans fungerade. Gissa hur glad jag blev!


Och här är det underbara halsbandet jag fick av Samuel, älskar det!<3




Idag fyller förresten min farmor år, grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0