Klurigt värre

Hej hej! Är så sjuukt trött idag. Gick och la mig hyfsat tidigt, och gick upp i rätt bra tid. Men sen gick jag och la mig igen och somnade om...Inte bra! Nu måste jag sätta fart för om två och en halv timme ska jag möta Ida i centrum, innan dess ska jag hinna fixa lunch och duscha. Vilken brukar ta sin lilla tid ^^.

Igår efter Idol började jag tänka på vilken låt jag tycker är världens bästa. Det är verkligen en klurig fråga. Det finns ju så otroligt många underbara låtar. Sinead O'Connors låt Nothing Compares 2 U är väldigt fin, sen älskar jag Celine Dions låt My heart will go on från Titanic. Världens bästa film, och kanske världens bästa låt? Elvis låten Tove sjöng igår är också himla fin. Liksom alla Michael Jacksons låtar. Hm...Den här frågan måste jag tänka vidare på! Nu måste jag göra mig klar hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0