Besvikelse

Hej hej. Mår lite bättre idag, men halsen är sämre. Halsmandlarna är jättesvullna. Men jag har inte spytt nåt mer i alla fall, det är väldigt skönt. Till något helt annat, idag släpptes biljetterna till New Moon! Men den visas inte på någon biograf i stan, hur kommer det sig? Det verkar ju skit skumt. Den visas liksom bara i Vällingby, Sickla, Råsunda, Lidingö och nån mer. Och när jag efter en timmes försök lyckades komma in på SF.se så var det nästan slutsålt på premiär dagen. Så typiskt. Blir nog inget förrän fredagen efter, jobbar lör-sön den veckan så det går inte och hur kul är det att gå en vardag liksom. Är jättebesviken *snyft*. Men men inte mycket att göra åt...

Förresten så vaccinerade sig mamma idag. Och de tyckte att jag borde göra det också på grund av min astma. Men jag vet inte, borde man göra det? Hade inte tänkt göra det från början med det kanske är lika bra då. Men måste ju vänta tills jag blir frisk från vad det nu är jag har. Det verkar inte vara svininfluensan, men en släng av vanlig influensa är det säkerligen. Aja, ska lägga mig ner och vila lite nu hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0