Avkopplande städning

Hej hej! Har faktiskt varit duktig och (äntligen) städat nu! Till de ljuva tonerna av julmusik ^^ Rensade ut massa gamla tidningar och böcker som jag vet att jag aldrig kommer läsa. Och så dammade jag. Klockan blev så mycket så dammsuga får jag göra imorgon. Tycker det är mysigt att städa. Tända några ljus, lyssna på musik och bara få egen tid. Det behöver jag verkligen just nu känner jag. Var lite små deppig idag eftersom jag inte fick så bra betyg som jag velat på en uppgift, alltså jag förstår väl att uppgiften inte var den bästa jag gjort men det känns ändå trist. Men men bara att ta nya tag. Uppgiften jag gör nu tror jag kommer bli bättre. Det är en berättelse, jag gillar faktiskt att skriva sådant. Kanske borde gått någon sådan linje istället? Det skulle vara riktigt kul att någon gång få skriva en bok. Det är faktiskt lite av en dröm. Vem vet vad som händer i framtiden?
Idag har jag förresten ätit årets första lussekatt, mumsigt! Älskar den här tiden innan jul men i år vill det liksom inte riktigt sjunka in att det faktiskt är jul om cirka en månad. Känns ganska sjukt. Längtar jättemycket till jul! Det blir första julen här i lägenheten, kommer bli så mysigt! Men nu ska jag ta och lägga mig. Är ledig från skolan imorgon, underbart säger jag bara. Måste dock plugga men sovmorgon blir det minsann! Hejsvejs!

      Titta vad man kan hitta när man städar, en liten Bella gömd i bokhyllan ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0