Ännu en måndag

Hej hej! Kom nyss hem från pizzerian. Bjöd syskonen på middag där, men de var inte stora i maten idag minsann haha. Dom delade på en pizza men lämnade en rejäl bit, och jag orkade inte heller min margarita så det blev en doggybag ^^. På vägen hem hände en rolig sak. Lillasyster går med två klubbor från pizzerian i handen, så ber brorsan henne hålla i hans två bandyklubbor då tittar hon på mig, skiner upp och säger "nu håller jag i fyra klubbor!". HAHAHA! Kanske inte låter så roligt nu, men ni skulle ha sett! Man kunde se glödlampan tändas bredvid hennes huvud, den lilla komikern ^^. Hon älskar att dra vitser min sötnos till lillasyster.
Dagen för övrigt har varit som måndagar brukar vara, ganska usel. Skrev prov imorse, men provet var konstigt upplagt tyckte jag, läraren hade valt en del oviktiga frågor och utelämnad en del vitkiga saker. Så det kändes som att jag inte hade någon nytta av allt det jag lärt mig för typ inget av det kom på provet...Men men det gick nog bättre än jag trodde, det brukar vara så (peppar, peppar, ta i trä!). Hade utvecklingssamtal idag också, det kortaste i världshistorien skulle jag tro. Knappt fem minuter gick det på. Men det var ju skönt, fanns inget negativt att säga och all min frånvaro var anmäld så det var inga problem med det. Var lite orolig över det, har varit sjuk sammanlagt två och en halv vecka tror jag, denna termin. Men som sagt det var inga problem. Nu ska jag ta och plugga för imorgon ska jag skriva provet jag missade förra veckan. Skönt att få det gjort.

Förresten vad trött man blir på människor ibland. Kan ni förstå att det finns människor som ägnar all sin tid åt att förstöra för andra? Jag pratar om Blondinbellas blogg. Detta är inte första gången bloggen ligger nere på grund av sabotage. Fy skäms säger jag bara! Visst att folk blir avundsjuka men gör något av ert eget liv istället för att förstöra andras framgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0