Fredagsmys

Hej hej! Svävar fortfarande på små moln från igår ^^ Thihi. I alla fall, i skolan idag fick vi koka tryffel och fylla skal (av choklad alltså) och sen dekorera. Det var jätte roligt. Choklad vill jag hålla på med. Och karamell.
Efter skolan åkte jag hem, tog en macka och hoppade på cykeln till jobbet. Jobbade bara två timmar, 15-17. Så himla skönt! Sen gick jag till centrum och köpte två somriga nagellack från Depend. Det är så bra storlek på dom. Har köpt två nya pocketböcker också. Om jag kunde drömma köpte jag igår för bara 42:- (!) och En shopaholic får en syster beställde jag från CDON.com härom dagen. Ida har tjatat så på mig att jag ska börja läsa Twilight böckerna så jag får väl börja nu. Nu tjatar lillasyster på mig också. Vi ska äta grönsaker, chips och dipp och se på Ringaren i Notre Dame. Fantastisk film! Hejsvejs!



Så här fina blev mina naglar med det nya lacket. Det var sjukt länge sen jag hade nagellack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0