Kryssning&shopping

Hej hej! Orkade aldrig skriva när jag kom från dagskryssningen i fredags. Var helt slut. Men dagen var suverän! Det var så himla mysigt och avslappnande (vi hade mobilfritt). Och taxfree är inte helt fel ^^ Gissa om det blev mycket godis (A). Och massor av god mat på buffén. Man borde verkligen göra sånt här oftare med sin familj. Inte var det speciellt dyrt heller. Billigare än ett vanligt restaurang besök, helt sjukt. Rolig aktivitet för sommaren. Besök Vinkingline för mer info.

Observera att jag inte kommer äta allt detta själv. Det blir ju att man köper på sig ett lager när det inte finns att köpa i vanliga affärer. Da Capo chokladen var jätte äcklig, smakade likör eller nåt. Men dom andra var super goda.

 


Så igår tog jag en sväng till staden och köpte nya Reebok, en väska och solkräm (Kicks har en kampanj just nu, tag 3 betala för 2). Väldigt bra och lägligt eftersom jag åker om 12 dagar. Väskan kommer från Accent och är min favorit just nu. För 149:- blir den din och finns även i rosa (som jag såklart har), svart, röd och turkos. Nu ska jag glo lite på tv innan det är läggdags. Hejsvejs!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0