Bästa serien

Jahapp nu har man sett det allra sista avsnittet av Sex and the city, bästa serien någonsin. Det känns lite trist men nästa år eller när det var kommer det ju en till film. Jippi! Ser fram emot det men jag tror inte att den kan toppa den första filmen som var grymt bra. Åter till verkligheten, jag mår fortfarande riktigt dåligt. Har ångest inför morgondagen. 6 timmar i skolan och 5 timmar på jobbet. Får väl proppa i mig alvedon om jag ska orka. Usch. Ska ta lite te med honung (bra för halsen har jag hört^^) och mackor. Känner inte för riktig mat. Är ganska uttråkad så jag skriver kanske mer sen men hejsvejs så länge! 


bild från cdon.com


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0