Städning

Hej hej. Bestämde mig för att vara hemma imorgon också. Man måste ju trots allt lyssna på sin kropp, eller hur? Så jag sjukanmälde mig till jobbet också. Kändes faktiskt väldigt skönt när jag gjort det, insåg att det hade varit för mycket. Tycker inte om att missa jobbtimmar. Men men, så är det ibland. Idag tog jag i alla fall äntligen tag i mitt rum. Har packat upp de sista flyttkartongerna (förutom en som är full med väskor ^^) och packat ner sånt jag inte behöver just nu i en annan som ska ner i källaren. Har även rensat, dammat och dammsugit. Det behövdes kan jag lova. Fattar inte vad som hänt med mig, förut städade jag rummet ordentligt varje vecka och plockade undan efter mig hela tiden. Allt skulle vara perfekt. Jag var som Bree i Desperate Housewives, allvarligt talat. Vad hände med henne? Pratade med Ida förut idag om det och hon sa att det var en friskförklaring. Haha. Något mellanting av så som jag var förut och så som jag varit den senaste tiden vore nog bra. Jag tycker ofta att saker ska vara lagom. Men jag är dålig på att vara lagom jag själv. Det är oftast allt eller inget.
Är inte jätte trött men ska försöka sova nu i alla fall. Godnatt


magnet från Anne Taintor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0