Stressigt!

Hej hej! Fick sjukt stressigt förut idag när jag skulle till jobbet. Fastnade lite grann framför datorn och helt plötsligt var ju klockan tre! Stekte lite falukorv och värmde pasta rester och vid det här laget hade jag missat bussen jag brukar ta. Så jag fick gå. Precis då börjar det snöa och blåsa. Kul. Fort som bara den gick jag och stämplade in en minut försent. Puh! Det var i alla fall inte hela världen. Men jobbigt var det att gå så fort, i halkan och med dåliga skor.
Min mage gör uppor idag också. Jag har fått magkatarr igen. Och min mage skriker efter mat hela, hela tiden. Åt middag vid tre, sen en banan och en yoghurt vid fem på jobbet, vid kvart i sju var jag döhungrig igen så då åt jag en till banan och sen vid halv åtta ville magen ha mat igen. Det ä så himla jobbigt. Om jag inte äter får jag halsbränna och kramp i magen. Det gör så ont i magen vissa dagar nu att jag inte ens kan ha bh på mig. Tur att jag ska till magläkaren på måndag. Vill egentligen inte börja knapra tabletter igen men jag tror jag måste, eller ja, behöver. Folk kanske tycker att jag gnäller nu, men de som inte haft magkatarr förstår nog inte hur jobbigt det är att konstant ha ont i magen och behöva äta. Jag blir så himla less på allt ätande...
Ska försöka komma i säng nu. Blir inte mycket till sovmorgon imorgon som jag annars brukar ha. Ska nämligen åka och fixa pass. Måste först åka till pappa och skriva ut ett papper som han ska skriva på. Jobbigt värre. Skönt det ska bli när man fyllt 18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0