Snö

Godmogon! Eller ja, lite sent att säga så kanske? Blev väldigt snopen när jag imorse
vaknade och såg...SNÖ. Det var lite oväntat efter det slaskväder som hållt i sig ett tag. Föredrar dock detta snöväder framför slaskvädret. Men det kändes ett tag som man var på väg mot våren. Nu är det i alla fall bara 66 dagar kvar tills vi drar till Mallis Ida!
Tror att jag kan ha hittat en ny bikini att ta med. Såg den i H&M katalogen som kom igår men jag hoppas att den finns i butik. Det är värdelöst, tycker jag, att beställa sånt från katalog. Men den var verkligen superfin!

Idag har jag prov på Renässansen och upplysningen. Är så nervös att det värker i magen! Usch usch. De andra två proven i svenska har gått så bra så jag vill ju inte misslyckas med detta. Ska ta och plugga lite mer nu så att det verkligen sitter. Skriver säkert mer ikväll. Hejsvejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0