Läkarbesök

Hej hej! Dagen började med utvecklingssamtal halv tolv. Allt var bara bra och mötet kunde ha tagit typ fem minuter men det blev en del utfyllnadsprat. Sen hade jag läkarbesök på SÖS men det var inte förrän halv tre så jag och mamma gick en lååång stund på Åhléns i skanstull. Där hittade jag en jättefin Björn Borg väska men jag har inte bestämt om jag ska ha den eller inte. Den kostade trots allt 699:-. Gjorde nämligen av med lite pengar i lördags också då Ida och jag var i stan. Köpte två kjolar, en blus, lite underkläder och örhängen.
I alla fall, på läkarbesöket gick vi igenom alla mina magbesvär och kom fram till att det är lika bra att jag gör en ny gastroskopi. Alltså en undersökning av magsäcken då de går ner med en kamera genom matsrupen. Jag ryser bara jag hör eller ser ordet men jag krävde att få vara sövd förra gången och det tänker jag minsann göra den här gången också. Kan bara inte förstå att det gått tre (!) hela år sen förra undersökningen. Fick även medicin utskiven. Känns trist att behöva börja med det igen men jag orkar inte må dåligt. Jag undrar om min mage någonsin kommer ge sig? Dessvärre tror jag inte det. Men hoppas kan man ju alltid göra.
Efter besöket hade jätte ont eftersom läkaren klämt och känt på min stackars mage. Och då var jag tvungen att börja åka till jobbet. Kul. Men jag pratade med chefen och fick tack och lov gå hem vid sju istället för åtta. Så det var skönt.


Örhängen från Lindex ur kollektionen Swan 79.50:-
 Blus 149:- och kjol 249:- från H&M, dålig bild och jag ser så gräsligt blek ut men men. Älskar kläderna i alla fall och de kommer vara superfina i sommar!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0