Tatuering

Hej hej! Idag har jag varit i stan på en, eller två, tatueringsstudior med Ida och Emma. Det var nämligen så att Emmas kompis skulle komma in sen och pierca sig så då tyckte Ida att jag kunde följa med och kolla lite. För imorse satt jag och tittade på google på massa tatueringar. Och jag har vetat ett tag att jag vill ha texten "Believe in yourself" någonstans men inte var. Så kom jag att tänka på Idas syrras tatuering på handleden, så jag provade att skriva där på mig själv. Det var bara helt klockrent! Har aldrig bestämt mig så snabbt för något i hela mitt liv. Jag visste på en gång att det var så jag ville ha den. Nu har jag fått tänka om lite då den var tvungen att vara större än jag trott. Men det kommer bli så snyggt. Jag har en tid imorgon kl.11.00!  Är så nervöös! Undrar hur ont det gör... Men som Ida säger, det kommer göra betydligt ondare att föda barn haha ^^. Förresten så tatuerade sig Ida idag! Vi pratade på bussen och så fick hon värsta infallet ^^. Så hon har "Carpe Diem" på sin handled. Super snyggt! Hade också velat göra idag men han hade ingen mer tid. Fast det kanske är bra att det får sjunka in lite. Shit jag kan inte fatta det! Aaaah! Känner mig helt vimsig. Gjorde ett uppehåll i min städning men nu ska jag fortsätta med det. Lyssnar på Måns nya skiva också. Den är bra men jag gillade den andra bättre. Dessutom vill jag bara se honom live när jag hör honom. Det går ens inte att jämföra. Måns är så underbar live, han har sån utstrålning och positiv energi. Något som heller inte går att jämföra är Allsång i tv-rutan och på riktigt. Ni som inte varit på Allsång någon gång bör definitivt göra det! Det är så härligt, det är sommar. Här kommer lite fler bilder från i tisdags.
Anders Lundin intar scenen



Shire var där också


Henrik Dorsin sjunger Tingeling


Sen kom Thomas Ledin och sjöng 500 dagar


Och sen kom.. MÅNS! I coola brillor.




Måns sjunger en låt av Owe Thörnqvist


Söta älgar


Stockholm i mitt hjärta! Aldrig någonsin att jag lämnar Stockholm


Ännu sötare björnungar


Sen var det dags för direktsändning, Henrik Dorsin sjunger En gaffel kort


Lillasyster, Anna-Karin och Nanne


Måns i finkavajen och Anders


Kommentarer
Postat av: Erika

Va kul att du äntligen ska fixa en tattoo, men det var lite klantigt att göra den nu, det är liksom sommar så den kommer blekna väldigt fort...men hoppas det blir fint iallafall =D Lycka till =)

2009-06-26 @ 11:31:41
URL: http://rilby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0