Träning

Godmorgon! Nu ska jag bege mig till simhallen. Det var riktigt länge sen jag simmade! Länge sen jag gymmade för den delen också.. Hehe. Men nu i sommar kommer jag ha mer ork och tid till det. Måste dock säga till mitt försvar att jag inte sitter helt still hela tiden. Har städat, både i skolan och hemma, då bränner man faktiskt kalorier ^^. Cyklar var och varannan dag till jobbet också. Så jag får min vardagsmotion i alla fall.
Vilket gräsligt väder det är idag också då! Usch. Hoppas verkligen att det blåser bort tills imorgon. Då är det är ju national dagen och vi ska stå ute på slottsgården hela dagen. Det blir inte så trevligt om det är dåligt väder. Efter slottet imorgon blir det tjejmys hos Ida med tacos, film och godis. Det ska bli kul, ser fram emot slottet också men det får verkligen inte vara dåligt väder! Aja nu måste jag gå, i regnet. Känner mig riktigt peppad men samtidigt inte. Hur går det ihop? Nej nu går jag, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0