Städning

Hej hej! Har dansat runt i mitt rum och rensat min garderob till Star FM. Haha. Det är så avslappnande, älskar att göra det. Det blev en hel del som rök faktiskt. Skönt. Nu får alla mina nya fina kläder plats. Och kanske ännu fler? ^^

I skolan idag bakade vi först kuvertbröd till kungens buffé på lördag. Sen vart det städning. Jag skurade typ alla väggar i bageriet, på ena sidan i alla fall. Det är många väggar det. Riktigt segt. Imorgon ska vi städa också. Suck. Sen blir det studiebesök på Kobia här i Tyresö. Det är perfekt eftersom jag ska jobba imorgon. Då har jag nära. Denna vecka är riktigt tuff alltså. Jobbade måndag och tisdag, sen jobbar jag imorgon och på lördag är jag på slottet och jobbar och på söndag är det ICA igen. Hej och hå. Är i alla fall helt ledig från skolan på fredag. Skööönt! Fast det vore ju skönare om man tog studenten då. Men det är ett helt år kvar... Aja det klarar jag. Har 18 år gått så här fort så lär ett år flyga förbi.

Här är mina underbara jeans som jag hämtade idag, upplagda och klara. Så smidigt. Köpte dom på Denim for girls i Gallerian för 1100:- (ord. pris 1200:-). Varje gång man köper ett par jeans därifrån till ord. pris får man en stämpel med 100:- i rabatt nästa gång man köper ett par jeans till ord. pris så den utnyttjade jag. Jättebra. Måste bara säga att jag älskar Acne jeans! Dom sitter som gjutna på mina ben! Det är helt otroligt. Många jeans kan ju glipa i svanken eller vad man ska säga, men det gör inte Acne jeansen. Inte på mig i alla fall. Nej men nu ska jag fortsätta titta på Grey´s anatomy, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0