Sjukhusbesök

Hej hej! Nu är jag hemma från sjukhuset, trött och lite groggy. Eller ja, lite yr och seg i kroppen. Men allting har gått hur bra som helst. Inga förseningar, allt gick smidigt och smärtfritt, har bara lite magont nu. Hade sån tur med läkare och sjuksköterskor också. De var alla jätte trevliga. Det var faktiskt skönt att få vara på barnavdelningen, räknas ju som vuxen egentligen, men jag tror att jag blev mycket bättre omhändertagen där än vad jag hade blivit annars. Barnläkare är mer pedagogiska och engagerade i varje patient. Så upplever jag det i alla fall. Det kändes så skumt att själv gå in i operationssalen och själv lägga sig på bordet. Men jag var inte alls lika nervös som förra gången. Jag minns faktiskt nästan ingenting av förra gången. Mådde så dåligt under den perioden att jag var helt borta.
När jag vaknade upp var typ det första jag sa att jag var hungrig haha. Så sen när jag rullades ner fick jag frukost, yoghurt och rostade mackor. Så himla underbart gott! Var verkligen vrålhungrig! Nu ska jag förresten äta igen. Lite grönsakssoppa och fransk bröd. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0