Allsång på skansen!

Hej hej! Glad och trött, vääldigt trött. När vi kom hem för nån timme sen hade vi varit borta i 15 timmar! Det är ju helt galet. Men så värt det! Gud jag vet inte ens vad jag ska börja skriva om. Vilken fantastisk dag det har varit! Strålande solsken och Måns Zelmerlöw, kan det bli bättre? ^^ Vi fick en ganska bra plats, dock bakom en kamera och ett stort träd men det dög gott och väl. Men vi fick kriga för det vill jag lova. Först på den proppfulla bussen, sen i kön och när vi kom in så sprang alla. Då ville såklart lillasyster göra det också. Jag höll seriöst på att få ett astma anfall, värme, tunga väskor och uppförsbacke. Herregud... Men vi klarade det. Det var ändå mindre folk imorse än vad jag trodde det skulle vara. Så det var skönt. De första timmarna flöt ganska snabbt förbi men sen efter lunch gick tiden riktigt långsamt. Fast jag tyckte aldrig att det var tråkigt. De repar ju ganska mycket, sen spelade vi lite kort och yatzy, åt lite, läste lite och solade lite (är illröd på ryggen nu ^^). Och vid femtiden kom Anna-Karin och hennes kompis Nanne. Då tog lillasyster och jag en sväng för att titta på djuren. Köpte karameller gjorde vi också, såklart. Nu måste jag strax lägga mig känner jag, innan jag svimmar av utmattning. Lägger upp fler bilder imorgon men så länge bjuder jag på en bild när Måns och Thomas Ledin repar. Måns är ju bara för grym alltså. Synd bara att han inte såg oss och våra tröjor den här gången. Men men.. Hejsvejs och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0