Vänner

Hej hej! Lillasyster och jag har precis sett klart på Disneys Dinosaurier så nu tänkte vi faktiskt sova. Är as trött! Somnade efter middagen förut vid bordet, sittandes. I alla fall så blev det lite bak förut, blåbärsmuffins. Men klantig som jag är glömde jag byta från "snabbknappen" till "över-och under värme" så de blev lite konstiga kanske. Blir lika besviken varje jag bakar muffins, de är så tråkiga. Kakor, brownies och pajer är godare. Men muffinssmet är nog i alla fall godast ^^



Nämnde ju förut att jag funderade på att köpa Vänner boxen. Det gjorde jag också! Den kom till posten idag. Lycka! Imorgon blir det Vänner maraton för min och Samuels del. Det vill säga efter jobbet... Jobbar 11-17.Skönt att inte behöva stänga i alla fall. Men det känns som att det kommer bli en lååång dag imorgon.

Som ni ser på bilden köpte jag även en dubbel DVD med Australia och Moulin Rouge. När man handlar på CDON för mer än 100:- så får man köpa en sån (finns många att välja mellan) för endast 69:-. Sjukt bra pris! Men nu säger jag godnatt och hejdå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0