Mörk choklad

Hej hej! Många inlägg det blev idag då. Bara för att jag är så uttråkad ^^. Tog precis en lång skön dusch med min nya Ldb shower scrub. Underbar produkt! Doftar ljuvligt och gör huden, precis som förpackningen lovar, silkeslen. Ldb har faktiskt riktigt bra produkter, använder alltid deras Aloe Vera bodylotion för känslig hud.
I alla fall, att jobba idag var riktigt, rikitgt seegt och äckligt svettigt. Kom inte därifrån förrän typ halv nio. Slutar egentligen tio över åtta. Sjukt irriterande. Undrar om det egentligen får vara så? Aja, nu sitter jag och mumsar på en bit mörk choklad. Var så godissugen men hade bestämt mig för att inte äta något, men lite mörk choklad är bara nyttigt. Kakaohalten ska ju dock vara ganska hög då, den här hade 70% så det är godkänt. Supergod var den faktiskt. Brukar ha lite svårt för mörk choklad men den här hade smak av mint vilket gjorde susen. Men nu ska jag titta på tv. Hejsvejs!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0