Torsdagsmorgon

Godmorgon! Blev en tidig morgon eftersom Ida skulle gå och jobba. Men det är bara bra för då får jag ut det mesta av mina sista lediga dag på typ en vecka. Tänkte dra till stranden, men jag vet inte om jag har lust att göra det själv. Ska ringa resten av familjen sen och se vad de ska göra. Antagligen inget om jag känner min pappa rätt ^^
Sen ikväll blir det i alla fall bio med syskonen. Snälla storasyster bjuder dom nämligen på Ice Age 3. Så det ska bli kul.

Här kommer bilder på kläderna jag köpt

T-shirt från JC 129:-



Underbar volangkjol från Lindex 249:-



Söt BH från H&M 129:-



Men nu ska jag ta och ladda över lite nya låtar till både mobilen och mp3n. Sen sticker jag nog. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0