Ryssvärme på g?

Hej hej! Vilket tråkigt väder det är! Man blir ju så seg. Imorse sov jag till elva och sen gjorde jag typ inget förrän jag skulle cykla till jobbet vid halv fyra. Samuel kom dock förbi en sväng runt tolv för att hämta en sak. Med sig hade han en jättefin blombukett. Gullungen<3 Imorgon åker han..*snyft*. Men dagarna kommer gå snabbt, jobbar ju typ bara så. Det känns som att dagarna bara går och går men aldrig kommer nån vart. Alltså det känns som att det var evigheter sen jag fick lön, men sen fick jag ju den väldigt tidigt förra gången (18:e). Kanske därför det känns så. Inte för att jag behöver pengarna på sekunden men jag skulle vilja se lönebeskedet för att få lite motivation till att gå till jobbet. Det känns riktigt trist just nu. Men nu har vi i alla fall börjat städa butiken, då har man hela tiden nåt att göra vilket gör att tiden rullar på fortare.
Ska jobba imorgon också, 15-20. Men sen är jag ledig på torsdag! Ska bli så sköönt! Är dessutom ledig lör-sön. Underbart! Hoppas det blir bättre väder då, har hört att det ska komma "ryssvärme"..?

Sitter och tittar på klipp från Michael Jacksons minnesceremoni. Usch, tårarna bara rullar ner. Hemskt det var när hans dotter berättade vilken fantastisk pappa han var. Det fick mig att inse att jag dömt honom för snabbt. Jag såg honom bara som konstig. Fast jag har alltid älskat hans musik. Men när man ser nu hur många av hans vänner som pratar så kärt om honom så får man en annan bild.

Heal the world
make it a better place
for you and for me
 and for the entire human race

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0