J'adore la France!

Hej hej! Nu är resan till Nice bokad! Jippi! Kommer bli så himla underbart! Det är ju dock ett tag kvar. Men höstlovet är perfekt att åka på för då brukar det vara lagom med ett litet break från allting.
I alla fall så var jag och Ida ute och gick en timme imorse. Det var lagom väder för en promenad, jätte skönt. Ska börja laga mat nu sen ska jag fixa lite och vid halv fem ska jag sticka till jobbet. Efter jobbet möter Ida upp mig och följer med hem till mig och käkar. Sen får vi se vad vi hittar på. Hejsvejs!

Frankrike -05


Kommentarer
Postat av: Saamo

Va Nice att åka till Nice! (a)



Söt bild förresten :-*

2009-07-24 @ 19:25:12
URL: http://saamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0