Bättre tidigt än sent

Hej hej! Ska alldeles strax lägga mig och sova men först tänkte jag dela med mig av min dag. Halv elva cyklar jag hemifrån, när jag kommer till jobbet har jag en lite konstig känsla. Går och kollar på schemat bara för att se vilka jag ska jobba med, och där står det, klart och tydligt "Isabel 12-17". Inte 11-17! Vet inte hur jag lyckades tro det. För jag tittade i min kalender också och där hade jag skrivit 12-17. Gissa om jag blev smått irriterad. En hel timme låter mycket så, men skulle jag ha cyklat hem så hade det bara blivit fram och tillbaka. Så i hysteri ringde jag Ida för att se vad hon gjorde, hon tittade bara på tv så jag cyklade till henne och stannade typ en halvtimme. Ångest när jag skulle bege mig tillbaka till jobbet! Men det var rätt chill idag, för chill i kassan. Det är inte kul när det är dött på folk. Sen efter min lunchrast städade jag i två timmar och sedan var mitt pass slut. Det gick förvånadsvärt fort faktiskt! När jag kom hem sen började jag få lite smått ont i foten, och efter ett tag hade det blivit så illa att jag inte kunde gå på den. Så när jag skulle möta Samuel för att köpa dipp med tillbehör i centrum haltade jag fram som om jag vore 90 år. Hemskt! Det gör fortfarande as ont och jag förstår verkligen inte vad jag kan ha gjort. Skumt... Jag ber för att det ska gå över tills imorgon! Hade både tänkt att träna och shoppa...Vi får se hur det blir med det. Men nu tjatar pojkvännen på mig, hejsvejs och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0