Bättre humör

Hej hej! Känner mig på mycket bättre humör idag. Tack och lov! Jobbet gick snabbt och smidigt. Innan jobbet gjorde jag inte speciellt mycket, tog sovmorgon och pysslade lite i mitt rum bara. Det är skönt att bara vara lite för sig själv ibland. Jag älskar Samuel men ibland blir allt för mycket bara. Man behöver space för sig själv också. Samuel ska iväg i veckan till Örebro så då ska jag pyssla om mig själv, lite hemmaspa kanske. Och städa mitt rum. Det behövs verkligen. Ska bara ta och tillägga att jag naturligtvis kommer sakna dig ändå älskling<3 Men det vet du ju. Eller hur?
Idag tänkte jag faktiskt se en film. Det blev ingen igår, och ändå var jag uppe till efter två. Illa. By the way, så har jag beställt film från CDON igen. Disneys Dinosaurier blev det denna gång, och Samuel köpte de två första Harry Potter filmerna haha ^^. Funderar på att beställa Vänner boxen också, den är nämligen på rea nu. Älskar den serien!  Men nu tänkte jag slita mig från datorn en stund innan jag sätter på filmen. Så hejsvejs!

Bjuder på en smått muppig, men ändå fin, bild på mig och Ida. Något blek jag ser ut bredvid henne ^^


Kommentarer
Postat av: Saamo

Och jag älskar dig min lilla smurf <3

2009-07-08 @ 01:26:46
URL: http://saamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0