Äntligen!

Hej hej! Är hemma hos pappa nu. Första gången sen flytten för snart 2 veckor sen. Så skönt att bara sitta och surfa! Hos mamma har vi nämligen inte fått internet än. Det kommer förhoppningsvis imorgon. Och TV har vi inte heller, eller ja, inga kanaler mer än ettan, tvåan, fyran och sexan. Det kommer först om 10 dagar. Suck. Mycket har hänt sen jag skrev sist men jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Det har blivit mycket godis och sena kvällar. Vilken bra start på det nya året va? ^^ Men nu har jag tagit mig i kragen igen och börjat träna med Ida. Vi har också kommit i ordning i lägenheten. Det har blivit riktigt fint nu.

I alla fall, idag gjorde vi jätte fina moussetårtor i skolan. Blåbär och jordgubbssmak. Och igår gjorde vi små söta Gottegrisar och Kakmonster ^^. Det är en vanlig chokladboll täckt med marsipan. Men nu ska jag spela 'Vem där?' med min lillasyster. Är lite konstigt att vi inte ses varje dag så nu ska jag verkligen umgås med henne. Hejsvejs!

  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0