The Buddy Holly Musical!

Hej hej! Har precis bokat biljetter till The Buddy Holly Musical! Underbart! Ska gå tillsammans med min barndomsvän Anna-Karin Och den 17 april kl.19.30 blev det, fanns nästan inga biljetter tidigare. Vilket är ett bra tecken, men jag tvivlar inte alls. Jag vet att den kommer vara grymt bra! Ser verkligen fram emot det. Jag bara älskar Buddy Hollys musik och Brolle passar perfekt i rollen som honom.

Hittade mina skor i alla fall. Jag kör ju på samma jämt, Reebok Princess. En klassiker. De fanns inte på SNS än, så jag köpte dom på John Pelle Sport. Blir så trött på SNS där de säger att det är en "vårsko", de skulle inte komma in förrän om någon månad och har då inte funnits sen typ i somras. Medan John Pelle Sport har dom året runt.

Lite skillnad va? Haha ^^  

                

  Mamma bakade bullar imorse och gud vad jag älskar doften av nybakade kanelbullar! Finns det något härligare?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0