Snabbspola?

Hej hej. Allt känns så trist och segt denna tisdags förmiddag. Det är två timmar kvar till jag ska åka till skolan. Måste hitta på någon lunch, men min fantasi har gått och gömt sig. Hm.. får väl bli typ potatisbullar eller nåt sånt. Måste få lite luft innan jag går också. Känner mig helt snurrig. Tur att jag bara har en lektion idag. Men ikväll hade jag egentligen tänkt gå på spinning med Ida. Får se hur det blir med det. Känner mig inte alls på humör för det, men jag skulle behöva det. Nu är det ju bara 87 dagar kvar till jag och Ida drar till Mallis! Vilket också betyder att det är 91 dagar till min 18:e födelsedag! Kan man inte bara snabbspola lite?

Bild från fritidsresor.se

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tänk om man kunde snabbspola till sommaren, och spola tillbaka när den är över XD

2009-02-17 @ 16:05:00
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Isabel

Haha aa det vore nåt! =D

2009-02-19 @ 20:40:05
URL: http://isaabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0