Westlife is back

Godmorgon. Har precis ätit frukost så nu ska jag sätta fart med lite läxor. Sen blir det nog en tur till centrum. Måste köpa julklapp till mamma snart eftersom jag jobbar så mycket innan jul sen.
Förresten gissa om jag blev glad igår när jag upptäckte att Westlife skulle vara med i Idol!? Det var liksom aaaaaahhhhhhh! ^^ Jag älskar, älskar, älskar dom! Hade faktiskt inte lagt märke till att dom släppt ett nytt album, men nu är den i toppen på önskelistan! Läste att dom ska ut på turné 2010, kommer dom inte till Sverige så tänker jag fan åka dit dom kommer! Men nu måste jag börja om jag ska hinna allt, ska träffa Ida lite senare. Antingen ska vi gå och se New Moon igen eller så blir det hemma kväll och Twilight ^^ Hejsvejs
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0