Vintern är här

Hej hej! Känner mig helt utslagen idag. Satt uppe sent och pluggade. Så tänkte jag att jag skulle jobba hemifrån första lektionen eftersom jag tycker att jag får mer gjort då, men jag försov mig! Det händer faktiskt aldrig *peppar, peppar...*. Jag bokstavligen flög upp ur sängen när jag upptäckte att det var tjugo minuter till jag skulle gå, skulle dessutom duscha så det var lite stressigt. Men jag hann.
Efter skolan var det dags för jobb igen. Gick hyfsat fort. Imorgon jobbar jag inte men kommer typ komma hem lika sent ändå. Det är nämligen så att vi har öppet hus...Börjar i och för sig inte förrän halv två så det är skönt med sovmorgon men hellre börja tidigt och sluta tidigt också. Men nu ska jag fortsätta titta på So you think you can dance, om jag ångrar att jag slutade dansa! Snyft, snyft...Jag dansade balett, men tyckte att det blev tråkigt så jag slutade. Men så jag ångrar mig! Balett är så vackert. Men men inte mycket att göra åt. Är dock lite sugen på att börja igen...Fast inte med balett. Haha dom som känner mig måste tycka att det är helt sjukt att jag dansat balett. Klumpedunsen nr 1 liksom ^^

Förresten vad underbart väder det var idag! Vintern är här! Soligt var det också. Nu fattas bara snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0