När man minst anar

Hej hej! Nu känns det att man tränat och gått flera timmar på stan ^^ Det blev 20 min powerwalk och 10 min på trampmaskinen. Mer än så blev det inte på grund av både tidsbrist och astman. Men jag känner mig nöjd, jag kom i alla fall iväg och gjorde nåt. Efter träningen var det bara att skynda hem, duscha, äta och sen sticka. Hade egentligen inte tänkt titta alls, skulle bara köpa vax men kom från stan med tre påsar. Det brukar bli så när man är inställd på att inte köpa, letar man däremot brukar man aldrig hitta nåt. Skumt. I alla fall, hittade en jättefin stor randig grå tröja för halva priset på Gina Tricot, inte alls min stil egentligen men jag passade faktiskt i den. Sen köpte jag tre nagellack (A), en plattång och en kjol. Lägger upp bilder imorgon. Köpte förresten Björn Axéns mini plattång, någon som vet om den är bra? Är helt lost på sånt för jag har aldrig använt en förut, så tacksam för tips! Men nu ska jag spela Wii! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0