Bye bye 2009

Hej hej! Idag är det nyårsafton. Känns inget speciellt alls. Vi är bara familjen här hemma och fast jag fick en av mina favoriträtter så smakade det inte så gott. Allt känns liksom bara fel. Men men, hade en toppen dag igår i alla fall.
Känner väldigt blandade känslor om 2009. En släkting fick cancer, jag tappade kontakten med en familjemedlem, jag fyllde 18 under en underbar resa till Mallis med Ida, jag tappade motivationen med både plugg och träning, höstlovet spenderades i Frankrike, jag och Samuel gjorde slut, en släkting till Ida dog...Hm, var det ett bra år? Jag hade i alla fall the time of my life på Mallis. Vill att Ida ska komma hem så vi kan boka en ny resa! Måste ha något att se fram emot. Undrar hur 2010 kommer bli? I juni tar jag ju studenten, helt sjukt. Men skönt det ska bli! Frågan är dock vad tusan man ska göra sen? Livet kommer att förändras. Lite smått läskigt. Men nu ska jag baka brownies! Hejsvejs och Gott nytt år! Hoppas ni får en roligare kväll än moi.

Här är min plattång, visst är den söt! Provade lite idag, den verkar bra men jag måste nog öva lite mer ^^



Tog en sväng förbi Kicks idag och köpte denna värmeskyddandespray och parfym. Parfymen var på halva priset, så 230:- fick jag ge för den. Najs! 


Jag och lillasyster, Top Model nästa haha ^^ Detta är då dagens, eller kvällens kanske man ska säga. Kjolen köpte jag igår på H&M för 199:-, strumpbyxor från Lindex och stövlar från Park West



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0