Fjärde advent

Hej hej! Känner mig riktigt sliten idag. Har haft huvudvärk och illamående i över en vecka som inte ger med sig. Inte kul alls. Har jobbat idag också men det var ganska chill. Vi skulle ha fått varor igår men istället kom de idag, en kvart innan vi skulle stänga. Konstigt för idag kan det ju inte bero på vädret? Skönt att helgen är över i alla fall men jobbar nu mån, tis och ons. Sen är det julafton! Imorgon kommer mormor upp över dagen så då ska vi klä granen, myyys! Men nu ska jag faktiskt krypa ner under täcket och läsa Cosmo som jag köpte häromdagen men inte ens hunnit bläddra i än. Sen ska jag sova. Kommer inte ihåg senast jag la mig så här tidigt men är verkligen galet trött. Hejsvejs och godnatt!

                             Lillasyster och jag när vi adventsfikade förut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0